Πρώτος Μεταξύ Ίσων

Σχόλια, Φλυαρίες…Εκ Βαθέων!

Αχ και να σουν εδώ..

Αστέρι μου σβησμένο
γκρίζο μου δειλινό
κομμάτι μου χαμένο
αχ και να σ’ είχα εδω

Για να σου δώσω πίσω
αυτά που σου χρωστάω
να ‘ξερες πως μου λείπεις
και πόσο σ’ αγαπάω

Αχ και να σ’ είχα εδω…

Ρόδο μου μαραμένο
σκοτάδι μου γλυκό
τραγούδι μου θλιμμένο
πεθαίνω να σε δω

Για να σου δώσω πίσω
αυτά που σου χρωστάω
να ‘ξερες πως μου λείπεις
και πόσο σ’αγαπάω

Αχ και να σ’ είχα εδω…

Ζωή μου καραμπόλα
μπαλκόνι στο κενό
μάταια που ‘ναι όλα
αφου δεν είσαι εδω

Για να σου δώσω πίσω
αυτά που σου χρωστάω
να ‘ξερες πως μου λείπεις
και πόσο σ’ αγαπάω

Αχ και να σ’ είχα εδω…

Για να σου δώσω πίσω
αυτά που σου χρωστάω
να’ξερες πως μου λείπεις
και πόσο σ’αγαπάω

Αχ και να σ’ είχα εδω…

 Χαρούλα Αλεξίου – Ζωή Παπαδοπούλου σε στίχους Γιώργου Μίχα.

Αφιερωμένο σε κάποια που θα ήθελα πολύ να την είχα εδώ!!!

Σεπτεμβρίου 19, 2006 - Posted by | Uncategorized

1 σχόλιο »

  1. ja krevetko! Vsem sasat’!

    Σχόλιο από gonzolder | Μαΐου 8, 2007 | Απάντηση


Σχολιάστε

